lördag 13 december 2008

Äntligen..!








..Så var det då färdigt uppe på övervåningen
nu ska bara alla möbler flyttas upp och allt installeras..
det tog bara ett antal månader mer än beräknat :(

men fan den som ger sej
man har ju ett liv som måste skötas på sidan om byggandet.
Men bra blev det. eller? :)

Om en vecka skall vi ju ha invigning i samband med den årliga midvinterbloten som vi haft sedan säkert 17 år (vi är lika med ett gäng polare..)
Så bara jag har jobbat den här helgen så blir jag ledig en vecka och då blir det till att rensa och flytta upp en massa kilon papper och ett ton grejer :)
men jag har ju flera dagar till förfogande, så det är lungt

och äntligen blir bastun friställd, då den har varit tillfälligt förvaringsutrymme
under byggtiden, men eftersom det dragit ut på tiden, så blev man ju av med
bastun i över ett år :(

Måste medge att jag saknat den bra mycket emellanåt.
Nu när det är klart med bygget så skall jag ut och roa mej lite på
hojen, måste bara få tag på ett dubbat bakdäck i lämplig prisklass.
och så förhoppningsvis så hinner man leka lite med grävaren med =D
Varma, vintriga vänsterkramar från steken..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar