torsdag 13 november 2008

Dagens glädjedos

idag var jag till Falun en sväng och passade på och gå på bolaget när jag ändå passerade på väg till bilen.

sprang in och handla det jag skulle ha, och kommer till kassan
OCH.. hon ber om leg. =D


[kassörska] -åsså leg.
[stek] -Ja tack, hjärna! :)
[kassörska] -jasså, är det så?! *smått bister min*
[stek] -jo, det är ju det
[kassörska] *tittar på körkortet* -ja, det var det..
[kassörska] *paus*... *och ett litet leende*
[kassörska] -det var mössan! *konstaterade hon*
[stek] -tack och hej.. *stolt leende*


ja.. så var det för mej idag
när fick DU visa leg. på bolaget sist?


/UNGA vänsterkramar från stek

2 kommentarer:

  1. Skrytmåns där.

    Sist var för 2 år sen i Uxbridge i en matvarubutik. Finns vittne oxå/Tobbe

    SvaraRadera
  2. Men GRATTIS da! Det var inte illa alls!
    Sist jag fick visa leg var nog ett par ar sen, i Phoenix, Arizona pa en bar.

    SvaraRadera